بهترین نرم افزار دندانپزشکی

بهترین نرم افزار دندانپزشکی 

ویدنت همه چیز را اسان می کند تا بتوانید بر روی انچه که مهم است تمرکز کنید، بهبود تجربه بیمار در حالی که حفظ و جذب بیماران جدید انجام می شود.

از ویژگی های ویدنت می توان به برنامه ریزی، صدور صورتحساب، پیام کوتاه، تعامل بیمار، تصویربرداری، نمودار، گزارش ها / داشبورد، پیاده سازی، پشتیبانی، اموزش، تبدیل داده ها و غیره، منحنی متعهد به ارائه بهترین راه حل مدیریت عمل همه در یک صنعت برای شیوه های مستقل و چند مکان پرداخت.

ویدنت به ایجاد یک پلت فرم کارامد و جامع مبتنی بر ابر اختصاص داده شده است که به طور خاص برای شیوه های دندانپزشکی طراحی شده است. راه حل نرم افزاری مدیریت عمل ویدنت برای از بین بردن کار شلوغ، افزایش درامد و بهره وری و کاهش هزینه های گران قیمت تکنولوژی طراحی شده است.

با ویدنت، شما مراقبت از مشتری 24/7، به روز رسانی بدون درز و امنیت سایبری درجه یک را دریافت می کنید، و عنوان یک راه حل پیشرو مبتنی بر ابر با بیش از ۱۰۰۰ کاربر تبدیل می کند.

نرم افزار دندانپزشکی دیجیتال امروزه کاربرد وسیعی در علم دندانپزشکی دارد:

استفاده از روش‌های قدیمی دندانپزشکی با بروز خطاهایی که در حین درمان اجتناب‌ناپذیر است نمی‌تواند پاسخگوی‌ نیاز بیمار به یک درمان حرفه‌ای ،بدون عوارض، با کمترین خونریزی و التهاب باشد. خوشبختانه همانطور که فناوری ارتباطات و اطلاعات در سایر رشته‌ها و شغل‌ها باعث بهبود عملکرد و کاهش خطا شده‌است، نقش پررنگی نیز در دندانپزشکی دیجیتال ایفا می‌کند.

آموزش منشی گری مطب دندانپزشکی