آموزش منشی گری مطب دندانپزشکی

دوره منشی گری دندانپزشکی 

این دوره ها بر تجهیز دانش اموزان با مهارت ها و دانش لازم برای کار موثر با نرم افزار دندانپزشکی تمرکز می کنند. موضوعات تحت پوشش شامل مدیریت مطب، تعامل با بیمار، برنامه ریزی قرار ملاقات، روش های صدور صورت گرفت و اصطلاحات اساسی دندانپزشکی است.

مدیریت ارتباط با لابراتوار ها و شرکت های مواد و تجهیزات دندانپزشکی:

یکی از دلایل آشفتگی ذهنی دندانپزشکان در مطب ها، عدم سازماندهی امور مربوط توسط منشی هاست، اما ما نکاتی را آموزش داده ایم که به راحتی فشار استرس مربوط به این 2 بخش را به صفر برساند. و کمترین مقدار معطلی پروتزی بیماران و کمترین مقدار هدر رفت مواد دندانپزشکی را به دلیل منقضی شدن تاریخ های مصرف داشته باشید.

علاوه بر توضیح کامل کار با نرم افزار توسط منشی ها، آموزش کامل ساخت فایل های ارجاع توسط نرم افزار ویدنت کامل توضیح داده شده می شود. لازم به ذکر است که زبان آموزشی این فایل طوری است که انگار هیچ دانشی از کامپیوتر و نرم افزار ندارید. علاوه بر آن تحلیل های آماری ارجاع دهندگان هم بطور کامل توضیح داده می شود.

نرم افزار ویدنت دوره هایی را ارائه می دهد که به طور خاص برای مدیران مطب دندانپزشکی طراحی شده است. این دوره ها جنبه های مختلف عملیات کسب و کار را در یک عمل دندانپزشکی، از جمله حساب های دریافتی، گزارشگری مالی و منابع انسانی پوشش می دهد.

اموزش ایجاد تیم برای دندانپزشکان حرفه ای:

ایجاد کار حرفه ای عمل برجسته نیاز به هماهنگی کارکنان و اسان بودن نحوه کار دارد. اموزش تیمی را در نظر بگیرید که کارکنان را قادر می سازد تا خود را مدیریت کنند و به طور منسجم به سمت اهداف کار کنند.

آموزش کار با نرم افزار دندانپزشکی