5 ابزار نرم افزاری مدیریت لابراتوار دندانسازی برای متحول کردن لابراتوارشما

گردش کار دیجیتال دندانپزشکی خود را با راه حل های پیشرفته ویدنت افزایش دهید. مزایای نرم افزار مدیریت لابراتوار دندانسازی  ویدنت قابل توجه است.

پلت فرم مناسب می تواند به آزمایشگاه شما کمک کند تا کارآمد باشد، گردش کار را سازماندهی کند و لوازم دقیق را به موقع ارائه دهد. اما بدون نرم افزار مناسب، همگامی با نیازهای آزمایشگاه دندانپزشکی مدرن می تواند یک چالش باشد.

در یک صنعت رقابتی، پیشرو ماندن به معنای داشتن فناوری دیجیتال است که شما را قادر می سازد قابلیت های آزمایشگاه خود را ارتقا دهید. در اینجا ویدنت کمک میکند تا آزمایشگاه شما را متمایز کند، عملیات را ساده می می د و مدیریت پرونده را بهبود می بخشد.

1.داشبورد برای مشتری و مدیریت تولید
کار با یک رابط پیچیده می تواند روند کار آزمایشگاه شما را کند کند و همه اعضای تیم شما را ناامید کند. ویدنت، با طراحی منحصر به فرد خود، به طور مستقیم به این چالش می پردازد. رابط کاربر پسند آن، یافتن فایل ها و آموزش را حتی برای کارکنان جدیدتر آسان می کند.

در یک داشبورد، تیم شما می‌تواند به تصاویر و فایل‌های درمان، توانایی تیم شما را برای بررسی کارآمد جزئیات بصری لازم افزایش دهد.
یادداشت‌های جامع پزشکان، که از همان ابتدا منجر به ساخت دستگاه‌های دقیق می‌شود.
رسیدهای سفارش ورودی، ادغام آنها را در جریان کار آزمایشگاه شما ساده می کند.
به علاوه، ویدنت به آزمایشگاه شما اجازه می‌دهد تا عملیات‌ها را طوری تنظیم کند که موارد و گردش‌های کاری منحصربه‌فرد شما را منعکس کند.

می‌توانید فرم‌هایی مانند صورت‌حساب‌ها، و بلیط‌های کاری را شخصی‌سازی کنید تا نشان‌دهنده برند آزمایشگاه شما و بهبود درک مالی باشد. شما می توانید موارد اضافی را حذف کنید، برنامه ها را سازماندهی کنید و منابع را به طور موثرتری مدیریت کنید.

2. حمل و نقل بدون درز، صورتحساب و پیگیری
اگر سفارشات آزمایشگاه شما همیشه ناپدید می شوند، احتمالاً تأثیری که می تواند بر کار شما داشته باشد را درک می کنید. این مشکلات منجر به تاخیر، روابط تیره و بازده پایین در آزمایشگاه می شود. این یک ضربه منفی به شهرت و درآمد شما است.

ویدنت باعث می‌شود که پردازش سفارش یکپارچه‌تر با دید کامل در کل سفر پرونده باشد برای جلوگیری از اختلاف و حفظ شهرت آزمایشگاه خود، به جزئیات دقیق حمل و نقل مطابق با صورت حساب دسترسی داشته باشید.
مشاهده ردیابی سفارش در زمان واقعی برای مدیریت فعال گردش کار و کاهش خطا.
صورت‌حساب‌ها، بیانیه‌ها و بلیط‌های کاری را برای ثبت دقیق سوابق سفارشی نشان‌دهنده سبک منحصر به فرد آزمایشگاه شما است.
ویدنت، مدیریت را از ابتدا تا انتها ساده می‌کند.

3. ارتباطات کارآمد و گردش کار دیجیتال
در آزمایشگاه دندانپزشکی پرمشغله خود، پیگیری نسخه ها و برقراری ارتباط منظم با مشتریان بسیار مهم است. با این حال، مدیریت هر تعامل می تواند چالش برانگیز باشد. بین اطلاعات نادرست یا دستورالعمل های نامشخص، عبور از جزئیات مهم بسیار آسان است.

علاوه بر این، ویدنت شما را قادر می سازد تا به چالش های ارتباطی خود رسیدگی کنید. ویدنت برای ارتباطات بهتر و گردش کار دیجیتالی کار می کند و عملکرد روزانه را بهبود می بخشد.

نسخه های دیجیتال و فایل های پیوست شده را مستقیماً از اسکن های داخل دهانی دریافت کنید و احتمال خطاهای ورود دستی را کاهش دهید.
ارتباط واضح و منسجم با روش های دندانپزشکی را حفظ کنید و از دقت در هر نسخه اطمینان حاصل کنید.
برای بهره وری بیشتر، کل گردش کار خود را دیجیتالی کنید، از دریافت سفارش تا مدیریت تولید.
قابلیت‌های مدیریت پرونده را برای ساده‌سازی گردش کار خود، از دریافت اولیه تا تحویل نهایی، افزایش دهید.
آزمایشگاه شما می‌تواند از یک رویکرد سازمان‌یافته‌تر و کارآمدتر برای مدیریت نسخه‌ها لذت ببرد. شما همچنین ارتباط موثرتری برقرار خواهید کرد و همچنین به شما امکان می دهد خدمات بهتری به مشتریان ارائه دهید.

4. میانبرهای دیجیتال و اتوماسیون
گردش کار دستی ناکارآمد به طور قابل توجهی بهره وری را مختل می کند، به خصوص زمانی که در سیستم های مختلف پخش شود. هنگامی که تکنسین‌های شما با ثبت سفارش دستی، فرآیندهای صورت‌حساب نامرتبط یا مشکلات زمان‌بندی مکرر مشکل دارند، کارایی و کیفیت خروجی آزمایشگاه شما ناگزیر آسیب می‌بیند. همانطور که ساعت های از دست رفته را محاسبه می کنید، خواهید دید که این سیستم های تکه تکه شده بیشتر ضرر می کنند تا فایده.
اما با ادغام یکپارچه و اتوماسیون با صرفه جویی در زمان، می توانید گردش کار دستی را پشت سر بگذارید.

ویدنت به مشکلات آزمایشگاه شما می پردازد:
با خودکار کردن ورود پرونده، افزایش دقت و آزاد کردن زمان برای کارهای ضروری آزمایشگاهی، ورودی داده‌های دستی را به شدت کاهش دهید.
بهبود دقت تراکنش و ساده‌سازی عملیات مالی با یکپارچه‌سازی فرآیندهای صورت‌حساب.
با بهینه‌سازی زمان‌بندی، مدیریت کارآمد زمان و منابع، ظرفیت آزمایشگاه را افزایش دهید و زمان انتظار مشتری را به حداقل برسانید.
موفقیت آزمایشگاه شما به کارایی و توانایی آن برای تحویل سریع بستگی دارد. استفاده از ویژگی های اتوماسیون ویدنت به آزمایشگاه شما کمک می کند تا به پتانسیل کامل خود برسد و از خدمات با کیفیت بالا و سریع اطمینان حاصل کند.

5. گزارش دهی قوی و مدیریت داده
برای آزمایشگاه های دندانپزشکی مدرن، داده ها یکی از قدرتمندترین دارایی ها هستند. این به شما امکان می دهد کارایی گردش کار، سلامت مالی و رضایت مشتری آزمایشگاه خود را ارزیابی کنید.


سیستم مدیریت دندانپزشکی چیست؟
What is a dental management system?