نرم افزار مدیریت کلینیک دندانپزشکی

مدیریت کلینیک دندانپزشکی چالش برانگیز است حتی زمانی که شما ابزار مناسب را داشته باشید.
صاحبان کلینیک باید مهمترین اولویت خود، مراقبت از بیمار قرار دهند و، وظایف اداری و تجاری را به خوبی انجام دهند.


نرم افزار مدیریت دندانپزشکی ویدنت به شما کمک میکند تا اشتباهات و نظارت ها را به حداقل برسانید، بیماران جدید را جذب کنید و عمل خود را رشد دهید.

به عنوان یک شرکت بازاریابی وب دندانپزشکی، روزانه با دندانپزشکان کار می کنیم و به انها کمک می کنیم تا شیوه های خود را به طور موثر اجرا کنند و نتایج بازاریابی را که می خواهند به دست اورند. یکی از اجزای کلیدی مدیریت یک عمل، انتخاب بهترین ابزار در بازار نرم افزار مدیریت دندانپزشکی است. 

اگر شما در بازار به دنبال بهترین نرم افزار مدیریت دندانپزشکی هستید، ممکن است ندانید از کجا شروع کنید. ده ها گزینه وجود دارد، شما باید انها را تحقیق کنید، مهمترین ویژگی ها را اولویت بندی کنید و بفهمید که ایا راه حل هایی که بررسی می کنید متناسب با بودجه شما است یا خیر.


ما توضیح خواهیم داد که چگونه نرم افزار پلت فرم مدیریت عمل کار می کند، چه ویژگی هایی نیاز دارید، باید به دنبال چه مزایایی در نرم افزار باشید و با کدام روند خود را به روز رسانی کنید، ما همچنین معیارهایی را که برای ارزیابی انتخاب های خود استفاده می کردیم را توضیح دادیم.


ویدنت با مدیریت وظایف اصلی اداری مانند برنامه ریزی بیمار و یاداوری قرار ملاقات، پایگاه داده روش و قیمت گذاری، و بیمه و سابقه صدور صورت حساب، ایجاد برنامه های درمانی و ارائه عملکرد نمودارهای دندانپزشکی، پشتیبانی از ذخیره سازی متمرکز پرونده های بیمار و ایجاد فایل های بیمار دیجیتال کل راه حل مدیریت دندانپزشکی شما است.

نرم افزار دندانپزشکی ویدنت